Як відкрити магазин спідньої білизни – бізнес-план

Приклад бізнес плану магазину нижньої білизни, відкритого в торговому центрі на площі в 40 квадратних метрів.

Скільки потрібно грошей для відкриття магазину нижньої білизни

Бізнес план магазину нижньої білизни

За розрахунками бізнес плану, на відкриття магазину нижньої білизни на торговій площі в 40 кв. м. потрібно інвестувати 560 000 гривень:

  • Дизайн торгової точки – 60 000 грн.
  • Депозит по оренді приміщення – 50 000 грн.
  • Придбання торгового обладнання – 40 000 грн.
  • Створення асортименту товарів – 250 000 грн.
  • Рекламний бюджет (вивіска, зовнішня реклама) – 30 000 грн.
  • Реєстрація бізнесу та інші орг. витрати – 30 000 грн.
  • Резервний фонд – 100 000 грн.

Покроковий план відкриття магазину нижньої білизни

  1. Аналіз ринкової ситуації, оцінка перспективності бізнесу
  2. Пошук джерел фінансування проекту
  3. Підбір приміщення
  4. Пошук потенційних постачальників нижньої білизни
  5. Реєстрація бізнесу
  6. Укладення договору оренди приміщення
  7. Придбання торгового обладнання
  8. Пошук і працевлаштування персоналу
  9. Створення асортименту товарів
  10. Велика рекламна компанія
  11. Відкриття магазину

Опис продукції та послуг

Асортимент нашого магазину включатиме:

  • Бюстгальтер
  • Нарядні комплекти
  • Боді
  • Коригуюча білизна
  • Трусики
  • Корсаж
  • Нічна білизна
  • Еротична нижня білизна
  • Білизна для вагітних і годуючих мам
  • Шкарпетки та колготки

Виробничий план

Для розміщення магазину буде орендовано приміщення в одному з популярних торгових центрів міста. Орендована площа дорівнює 40 кв. м. Щомісячні орендні платежі складуть 30 000 гривень. Розміщення в ТЦ вибрано не випадково. Саме тут здійснюють покупки самі платоспроможні клієнти.

Яке обладнання краще вибрати для магазину

Дизайн торгової точки буде виконаний в світлих постільних тонах. В якості обладнання будуть закуплені вітрини, стелажі пристінні, вішала, дзеркала, манекени, торговий прилавок. Загальні витрати на покупку торгового обладнання складуть 40 000 гривень. Закупівлю товару планується здійснювати у оптових постачальників і виробників білизни на території Українм і країн СНД.

Підбір персоналу в магазин

В магазин будуть працевлаштовані три продавця для роботи в позмінному графік 2/2. Одночасно працюватиме мінімум два продавці-консультанти. В обов’язки продавців буде входити не тільки консультація і допомога у виборі товару, але і розрахунок з покупцями, а також робота зі складом товарів. Крім продавців, планується працевлаштувати менеджера по закупкам, в обов’язки якого входитиме робота з постачальниками, контроль за своєчасним поповненням асортименту, контроль за відвантаженням товару. Послуги бухгалтера і прибиральниці будуть взяті на аутсорсинг. Щомісячний фонд оплати праці складе 35 000 гривень.

Який КВЕД необхідно вказати при реєстрації бізнес

Організаційною формою магазину буде приватне підприємництво. В якості системи оподаткування планується застосовувати ЕНВД – єдиний податок на поставлений дохід. При такому режимі організація сплачуватиме фіксований щомісячний платіж, згідно встановленим коефіцієнтам і торгової площі магазину.

Маркетинг та реклама

Портрет нашого клієнта – жінки активного віку від 25 до 40 років з рівнем доходів «середній» і «середній+». З метою залучення клієнтів планується:

  • Встановити вивіску магазину нижньої білизни на фасаді ТЦ;
  • Оформити вітрину магазину всередині ТЦ;
  • Запустити радіо-рекламу по торговому центру;
  • Здійснити роздачу листівок на першому поверсі ТЦ;
  • Провести велику рекламну компанію: в пресі, Інтернеті, соціальних мережах, розмістити зовнішню рекламу.

Для утримання постійних клієнтів планується проводити регулярні акції, встановлювати системи знижок, впроваджувати програму лояльності. Що ж стосується конкуренції, то крім нашого магазину в торговому центрі працює ще дві торгових точки з аналогічним асортиментом товарів. Наші конкурентні переваги:

  • Якісний і стильний товар
  • Широкий асортимент
  • Доступні для середнього класу ціни
  • Досвідчені і ввічливі продавці
  • Приємний дизайн і зручна розкладка товару

Постійні щомісячні витрати

Перейдемо до розрахунку основних показників економічної ефективності роботи магазину спідньої білизни.

  • Оренда – 25 000 грн.
  • Заробітна плата – 35 000 грн.
  • Страхові відрахування – 11 000 грн.
  • Податки (ЕНВД) – 3 000 грн.
  • Реклама – 8 000 грн.
  • Транспортні витрати – 7 000 грн.
  • Бухгалтерія і прибирання – 5 000 грн.
  • Інші витрати – 3 000 грн.
  • Разом – 97 000 гривень.

Скільки можна заробити, ставши власником магазину спідньої білизни

Середній чек магазину за даними бізнес-плану, складе 900 гривень. Торгова націнка – 70%. Визначимо потенційну виручку торгової точки. Середня відвідуваність торгового центру становить 150 000 чоловік на місяць. Згідно статистики, кожен бутік відвідує приблизно 3% від загального числа відвідувачів ТЦ. Таким чином, можна розраховувати на відвідуваність в 4500 чоловік на місяць. Нормальна конверсія магазину білизни (відсоток купили товар від загального числа зайшли в магазин) становить 9%. Звідси загальне число покупців магазину дорівнює: 4500 * 9/100 = 405 осіб. Виручка складе: 405 * 900 (середній чек) = 364 500 гривень на місяць.

Рентабельність продажів дорівнює 13,6%. При таких показниках проект окупається за 12 – 15 місяців роботи (з урахуванням періоду на розкрутку бізнесу).

Залишити свій коментар

Будь ласка, введіть ваше імя

Ваше имя необходимо

Будь ласка, введіть дійсну адресу електронної пошти

Электронная почта необходима

Введіть своє повідомлення

ukrGroshi.com.ua © 2020