Готельний бізнес: реалії 2018 року

Ситуація в країні продовжує заганяти бізнес в глухий кут. Одними з тих, хто як ніхто інший відчув всю тяжкість ситуації на собі виявилися представники готельного бізнесу. Говорити про розвиток туризму зараз вкрай важко, адже іноземці з побоюванням дивляться на нашу країну, а багатьом нашим співвітчизникам не до готелів, адже найчастіше зупинка в готелі не дешеве задоволення. У підсумку готелям доводиться вигадувати все нові способи для виживання.

Готельний бізнес: реалії 2018 року

Варто об’єднувати зусилля

Представники готельного бізнесу відзначають, що зараз дуже важко утриматися на ринку. Проблема в цій сфері сьогодні полягає у відсутності консолідації в роботі відразу кількох асоціацій, об’єднань і рад в сегменті готельної нерухомості, а також відсутність ефективної взаємодії з владою окремих міст.

Експерти також звертають увагу на те, що якщо кожен приватник ринку зараз буде самостійно намагатися витягнути власний бізнес з глухого кута, то це навряд чи вийде.

“Діючи індивідуально, готелі не зможуть впоратися з різким падінням рівня заповнюваності, не зможуть досягти того ж результату, який дасть об’єднання. При цьому, об’єднувати свої зусилля повинні не тільки готелі, але й усі, чий бізнес залежить від туристичного потоку. Ми повинні знайти ресурс для створення креативних ідей, створення подій, ефективних ініціатив, інакше ми не зможемо рухатися далі в цих умовах”, – висловив свою точку зору керуючий партнер ArtBuild Hotel Group Олексій Євченко.

Партнер міжнародної юридичної фірми Gide Loyrette Nouel Олексій Филев підкреслив, що дуже важливо, щоб гравці ринку, об’єднуючись і висуваючи різні ініціативи, бачили конкретні результати взаємодії зі сторони влади. Після того, як робочі групи презентують певні програми чи ініціативи, повинен включатися дієвий механізм їх реалізації. У разі, якщо цього механізму не буде, учасники ініціативних груп втратять інтерес до даної роботи.

Необхідно зосередитися на економічній активності

Багато готельєри, щоб утриматися на плаву, намагаються підвищити ціни на послуги або на час закриваються. Експерти відзначають, що цього не варто робити, адже можна отримати лише ще більші збитки.

“Можна тимчасово закрити цілі поверхи, але сам готель повинен продовжувати працювати, так як закриття всієї готелю може дати негативний сигнал ринку”, — пояснює глава офісу JLL в Україні Дмитро Сенниченко.

Також багато гравців ринку акцентують увагу на тому, в даний час робота готелів повинна бути зосереджена на економічній ефективності, в той час як стратегія зниження цін на номери може лише погіршити ситуацію надалі.

Як залучити клієнтів?

Значний вплив на ситуацію з готелями зараз ситуація в країні. Туристичний потік, який і без того не був таким вже й великим, зараз стало ще менше. Туристи побоюються відвідувати нашу країну, а самі українці стали більше економити, а відповідно менше подорожувати. Тому для готелів важливо проводити різні заходи, які дозволять залучити нових відвідувачів.

Серед ефективних стратегією залучення клієнтів в готелі експерти називають організацію масових заходів (як, наприклад, музичні фестивалі), здатних сформувати нові внутрішні туристичні потоки. Крім того, прибутковість готелі можна збільшити, зокрема, за рахунок просування конференц-сервісу.

Залишити свій коментар

Будь ласка, введіть ваше імя

Ваше имя необходимо

Будь ласка, введіть дійсну адресу електронної пошти

Электронная почта необходима

Введіть своє повідомлення

ukrGroshi.com.ua © 2018