Готовий бізнес-план відкриття фітнес-клубу

Бути здоровим та підтягнутим в наш час модно і престижно. Успішні ділові люди розуміють, що зустрічають по зовнішньому вигляду і тому, незважаючи на високу зайнятість та дефіцит часу, прагнуть підтримувати своє тіло в хорошій фізичній формі. Тому відкриття спортивного клубу або фітнес-центру – популярний та затребуваний вид комерційної діяльності. Але для того, щоб такий проект був успішним, необхідно розрахувати бізнес-план фітнес-клубу. У Києві такий вид бізнесу досить перспективний, так як кожен рік ринок таких послуг збільшується.

Бізнес-план фітнес-центру розробляється з урахуванням формату закладу, його цільової групи, планованого місця розташування та багатьох інших факторів.

Готовий бізнес-план відкриття фітнес-клубу

Резюме проекту

У даному проекті розглядається бізнес-план фітнес-залу преміум- класу. Розташування клубу в спальному районі буде визначати його основну цільову аудиторію – мешканців прилеглих будинків. Оформлення фасаду та інтер’єру буде витримано в яскравих, спортивних кольорах. Початкові витрати будуть включати перебудову та ремонт приміщення, а також закупівлю обладнання. На приміщення буде укладено договір довгострокової оренди. Термін окупності проекту – 1,5-2 року.

Маркетинг проекту – Огляд ринку

Обсяг ринку послуг спортивних та фітнес-клубів в Києві становить 4 – 5 млрд. грн. в рік. Такими послугами користуються понад 1,5% всього населення столиці. Ступінь насичення елітного сегмента – більше 75%, демократичного – близько 80%. Щороку приріст ринку послуг фітнес-клубів фахівцями оцінюється в 25-30%. Цьому сприяє пропаганда здорового способу життя та прагнення населення виглядати стрункими та красивими.

Загальна концепція проекту

Бізнес-план спортивного клубу починається з розробки загальної концепції. Для цього необхідно виділити цільову аудиторію спортивного клубу. Сегментувати споживачів можна за рівнем доходів (клуб преміум-класу або бюджетний варіант) або по статі (можна відкрити жіночий клуб або тільки для чоловіків). В даному проекті буде виділена цільова група — чоловіки та жінки з доходом вище середнього, так як клуб планується для відкриття в елітному житловому центрі. Акцент має бути  зроблений на якісне обладнання та сервіс.

Послуги фітнес-залу

Бізнес-план спортивного залу передбачає надання цілого ряду послуг. Для того, щоб фітнес-клуб приносив дохід, крім абонентської плати за відвідування спортивного залу, необхідно передбачити додаткові послуги, такі як: солярій, масажний кабінет, перукарський та манікюрний салон. Можна також організувати спорт-бар, для продажу клієнтам напоїв, вітамінних коктейлів та свіжих салатів.

Загальний перелік послуг фітнес-клубу буде включати:

  • тренажерний зал;
  • зал для аеробіки;
  • шейпінг;
  • фітнес;
  • солярій;
  • масаж;
  • манікюр, педикюр;
  • бар.

Організаційний план

Бізнес-план фітнес-студії передбачає цілий ряд організаційних моментів:

  1. Пошук відповідного приміщення для оренди або покупки. Підійдуть варіанти або в спальному районі – тоді основною цільовою аудиторією будуть мешканці навколишніх будинків; або в діловому офісному центрі, де постійними відвідувачами будуть працівники офісів.
  2. Реєстрація підприємства. Форма власності для підприємства такого формату може бути зареєстрована як товариство з обмеженою відповідальністю або як приватне підприємство. Спеціальних дозволів та ліцензій на такий вид діяльності не вимагається.
  3. Ремонт приміщення та переобладнання його під спортивний зал у відповідності з технічними вимогами та основною концепцією.
  4. Закупівля обладнання.
  5. Підбір персоналу.
  6. Реклама та просування.

Вимоги до приміщення

При виборі приміщення повинні бути враховані такі параметри:

  • знаходження в густонаселеному спальному районі або у безпосередній близькості з великим офісним або торговим центром, промислові зони не схожі категорично;
  • місце для 1 відвідувача спортивного залу має бути визначено з розрахунку 5-6 м2; місце для занять в аеробному залі повинно бути визначено з розрахунку 2 м2; при середній відвідуваності площа спортивного залу повинна становити близько 200-250 м2 та більше;
  • необхідно наявність можливості організувати душові кабінки, туалетні кімнати, додаткові кабінети для косметолога, манікюру та педикюру, солярій тощо
  • В залежності від проекту приміщення можна придбати або взяти в довгострокову оренду. Договір оренди необхідно укладати відразу не менш, ніж на п’ять років. Також буде необхідно обладнати стійку для адміністратора, придбати шафки для клієнтів, меблі. При наданні додаткових косметичних та масажних послуг (дивись бізнес-план) необхідно додатково обладнати спеціальні приміщення. Наш фітнес-клуб буде складатися з тренажерної зали, зали для занять аеробікою, 4-5 душових кабінок, банної кабіни, чоловічої та жіночої роздягалень, солярію, косметологічного кабінету.

бізнес-план фітнес-залу преміум- класу

Обладнання

Дуже важливий етап у відкритті спортивного клубу – підбір обладнання. Для спортивного клубу преміум-класу необхідно підібрати тільки саме якісне обладнання – тренажери (блочні, кардіо, та які навантажуються дисками), вільні ваги (диски, штанги, гантелі) тощо. З постачальниками обладнання необхідно відразу укладати договори не тільки на поставку, але і на встановлення, сервісне обслуговування та ремонт.

Персонал

Для ефективного функціонування та розвитку спортивного клубу необхідно підібрати кваліфікованих працівників. Потрібен такий персонал:

  • Адміністратор. Обов’язки – робота з клієнтами, ведення документообігу та звітності, супроводження рекламних кампаній.
  • Інструктор, тренер. Обов’язки – заняття з клієнтами, підбір індивідуальних програм.
  • Масажист. Обов’язки – лікувальний, оздоровчий та коригувальний масаж.
  • Косметолог. Обов’язки – проведення косметологічних процедур.
  • Прибиральниця. Обов’язки – прибирання залів та додаткових приміщень.

Реклама та просування

Для того, щоб залучити клієнтів стати постійними відвідувачами фітнес-клубу, необхідно організувати такі рекламні заходи локального характеру:

  • зовнішня вивіска (обов’язково вказує на рід діяльності), також ефективним буде використання фотографій накачаних чоловіків та дуже струнких підтягнутих дівчат, щоб додатково підкреслити позитивний результат відвідування спортзалу;
  • розклеювання рекламних плакатів на зупинках та будинках біля спортивного клубу;
  • поширення рекламних листівок фітнес-клубу по поштових скриньках прилеглих будинків;
  • можна також організувати день відкритих дверей з безкоштовним пробним тренуванням.

Бізнес, пов’язаний з функціонуванням фітнес-клубів та спортивних залів, вважається сезонним. Влітку багато постійних клієнтів їдуть, чи просто відпочивають «на природі». В такі місяці потрібні посилені рекламні кампанії, додаткові пільги та знижки.

Фінансовий план

Початкові витрати

  • купівля обладнання для спортивних залів та косметологічних кабінетів – 380 000 грн.;
  • реєстрація підприємства – 12 000 грн.;
  • ремонт – 400 000 грн.;
  • стійка адміністратора, шафи, меблі – 140-160 000 грн.

Всього початкові витрати складуть 952 000 грн.

Щомісячні витрати

  • оренда приміщення 2100*200 м2 = 170 000 грн.;
  • оплата персоналу – 100 000грн.;
  • комунальні та експлуатаційні витрати – 8-10 000 грн.;
  • витрати на рекламу – 20 000 грн..

Всього щомісячні витрати становитимуть 300 000 грн.

Фітнес-клуб

Планована виручка

При розрахунку доходу потрібно орієнтуватися на середню ціну абонента в Києві, яка складає, в середньому,  2000-2500 грн. Членів клубу в перші три місяці планується 100-150, далі, за активної рекламної кампанії,  їх кількість протягом двох-трьох років можна збільшити до 350-400 чоловік в місяць. За правилом Парето  80% всіх відвідувачів спортивного залу складають постійні клієнти, а 20% – нові. Термін окупності проекту – 1,5-2 року. Бізнес-план відкриття фітнес-клубу розробляється з урахуванням подальшого розвитку в мережі спортивних залів.

Залишити свій коментар

Будь ласка, введіть ваше імя

Ваше имя необходимо

Будь ласка, введіть дійсну адресу електронної пошти

Электронная почта необходима

Введіть своє повідомлення

Лучшие казино Украины

ukrGroshi.com.ua © 2017