Які кольори привертають покупців

Які кольори привертають покупців

Як залучити покупців за допомогою кольору?

Колірна гамма, в якій оформлений магазин, робить сильний вплив на відвідувача в процесі вибору товару та здійснення покупки. Кожний колір подає підсвідомості клієнта умовний сигнал та пробуджує у відповідь певну емоцію. Пропонуємо ознайомитися з основними законами психології кольору.

Статистика показує, що сприйняття погіршується в наступній послідовності:

  • чорні букви на жовтому фоні
  • чорні букви на білому тлі
  • жовті літери на чорному фоні
  • білі букви на чорному фоні
  • сині літери на білому тлі
  • білі літери на синьому фоні
  • сині букви на жовтому фоні
  • жовті літери на синьому тлі
  • зелені літери на білому фоні
  • білі букви на зеленому фоні
  • коричневі букви на білому тлі
  • білі букви на коричневому тлі
  • коричневі букви на жовтому фоні
  • жовті літери на коричневому тлі
  • червоні літери на білому фоні
  • білі букви на червоному тлі
  • червоні букви на жовтому фоні
  • жовті букви на червоному тлі

Але вплив рекламних носіїв як раз навпаки, саме тому червоний колір зазвичай використовують для виділення цінників зі знижками та акціями. Найчастіше для цього застосовують червоний фон та жовтий або білий текст.

А для оформлення магазину застосовують не настільки викликаючи поєднання.

Під впливом теплих кольорів (відтінків червоного, жовтого та оранжевого) покупці зазвичай відчувають прилив енергії, ці відтінки стимулюють психіку. Тому фахівці рекомендують використовувати їх для «розігріву» відвідувачів магазину.

Холодний спектр колірної гами (відтінки синього, блакитного та фіолетового), навпаки, знижує активність нервової системи. Під їх впливом клієнти магазину відчувають себе більш розслаблено та спокійно.

Тепла гама: купуйте, не замислюючись!

11111Найсильнішим в теплій гамі є, звичайно, червоний колір. Червоний здатний активізувати всі функції організму: під його впливом прискорюється дихання, напружуються м’язи, і частішає серцебиття. Правильно розставлені акценти на червоному кольорі в інтер’єрі магазину можуть збільшити кількість імпульсних покупок.

Однак з червоним кольором треба бути обережніше і використовувати його в якості акцентів, а не основного фону. Перестаравшись з червоним, можна зробити покупців надмірно нетерплячими, схвильованими і змусити швидко піти, так і не зробивши покупки.

Прилив енергії викликає і помаранчевий колір, але його надлишок в просторі дратує, тому, як і червоний, він гармонійний лише у вигляді кольору-акценту.

Пастельні відтінки помаранчевої гами викликають асоціації з красою та золотистим загаром. Їх часто використовують в оформленні торгових залів з товарами для жінок.

Жовтий колір сильніше інших привертає увагу, тому ідеально підходить для оформлення різних акцій та спеціальних пропозицій.

Маркетологи відзначили, що в поєднанні з червоним жовтий асоціюється у покупців з доступними цінами. Тому таке колірне рішення дуже часто використовується в магазинах – дискаунтерах.

Холодна гама: отримуйте задоволення від спокійного вибору

Холодні кольори та їх відтінки відмінно справляються зі створенням у магазині розслаблюючої та спокійної атмосфери.

Під впливом синього, блакитного, фіолетового покупці більше часу витрачають на вивчення вітрин та вибір, менше турбуються про можливі витрати. Холодна гама кольорів найбільш доречна в дорогих магазинах або тих, у яких часто виникають черги.

Блакитний колір асоціюється з постійністю та зазвичай викликає відчуття благополуччя. Він допомагає хорошому засвоєнню інформації та сприяє довірчому спілкуванню, тому найбільше підходить для оформлення магазинів елітних товарів, купівля яких відбувається після зважування всіх за і проти.

За рахунок гармонізації колірного оформлення магазину та обдуманого підходу до поєднання кольорів можна подарувати відвідувачам незабутні відчуття і тим самим стимулювати продажу.

Залишити свій коментар

Будь ласка, введіть ваше імя

Ваше имя необходимо

Будь ласка, введіть дійсну адресу електронної пошти

Электронная почта необходима

Введіть своє повідомлення

ukrGroshi.com.ua © 2019