Причини невдач малого бізнесу

Причини невдач малого бізнесуЧи помічаєте ви, що в деяких галузях розвивається одна тенденція. Це питання не тільки системного характеру, який спричинить скорочення числа покупців і виснаження доходів, але також і фундаментального. Причина, по якій дана проблема зараз здається більш очевидною, ніж до кризи, – всього-на-всього у тому, що велика частина організацій не приділяли належної уваги елементарним методам, допомагали зберігати старих клієнтів і набувати нових.

Фундаментальна проблема, яка продовжує загострюватися, полягає у недостатній увазі до маркетингу та продажу. Компанії просто не приділяли належної уваги торговельним зусиллям і до і під час кризи.

Наш світ і бізнес в тому числі, влаштований так, що ніщо в цьому світі не відбувається без торгівлі. У 2005-2008 роках все було здорово. Телефон розривався, замовлення постійно надходили, і багатьом людям було наплювати на все інше. По мірі того, як роздувався «мильна бульбашка», зростали доходи, а разом з ними і власне «Я»; багато людей просто забули причину, з якої вони почали займатися бізнесом. І, що більш важливо, те, що спочатку привело їх у світ торгівлі, не могло привести їх до кінцевого результату.

Сьогодні ми спостерігаємо паніку організацій в зв’язку зі скороченням доходів, а потім і числа клієнтів. Тим паче, коли я запитую цих людей про просування торгової марки або інвестуванні в торгові команди, я чую негативні відповіді і здивування. Якщо гроші не вкладаються в маркетинг і продажі, куди ж вони йдуть? І, що найголовніше, тепер, коли тенденції до саморозвитку ослабли, настав самий невідповідний час для того, щоб навчати цим необхідним навичкам і стимулювати їх розвиток.

В будь-якому економічному циклі для кожної компанії життєво необхідно направляти чималу частину свого доходу на торговельні та маркетингові зусилля своєї організації. Тому так необхідно розуміти, що Ви обертаєтеся не тільки у власному бізнесі, але також і на ринку маркетингу. А це вимагає початкових маркетингових можливостей та подальшої розробки стратегій.

Тактики, які використовуються компаніями, допоможуть створити привабливий образ і репутацію, з яких потім виросте бренд. Концепцію розвитку бренду життєво необхідно почути й розпізнати за какофонією конкурентів. Бренд допомагає створити конкурентоспроможні відмінності. В основі вибору покупців лежать імідж і довіра. Потрібно щодня концентрувати всі сили на встановлення довірчих відносин, які волають до емоцій і підвищують Вашу цінність. Покупці платять за бренд і купують, керуючись емоціями, а не банальними характеристиками.

Задумайтеся про це: в основі кожного бізнесу лежить придбання і утримання клієнтів. Захисним дахом бізнесу є його стратегії. Крім того, є чотири стовпи, що з’єднують дах з твердою поверхнею – це маркетинг, бухгалтерія, продажі та обслуговування. Якщо Ви дійсно хочете побудувати прибутковий, продуктивний і процвітаючий бізнес і при цьому затратити мало і багато отримати, тоді візьміть на озброєння ці ключові принципи. Постійно переглядайте свої стратегії в кожному економічному циклі, і гарантовано Ваш прибуток зросте, а витрати праці і рівень стресу – стануть набагато менше.

Візьміться за це зараз і переглянете свою політику, направте основну енергію в потрібне русло і відродить до життя свою організацію.

Залишити свій коментар

Будь ласка, введіть ваше імя

Ваше имя необходимо

Будь ласка, введіть дійсну адресу електронної пошти

Электронная почта необходима

Введіть своє повідомлення

Лучшие казино Украины

ukrGroshi.com.ua © 2017