Чи помічаєте ви, що в деяких галузях розвивається одна тенденція. Це питання не тільки системного характеру, який спричинить скорочення числа покупців і виснаження доходів, але також і фундаментального. Причина, по якій дана проблема зараз здається більш очевидною, ніж до кризи, – всього-на-всього у тому, що велика частина організацій не приділяли належної уваги елементарним методам, допомагали зберігати старих клієнтів і набувати нових.
Фундаментальна проблема, яка продовжує загострюватися, полягає у недостатній увазі до маркетингу та продажу. Компанії просто не приділяли належної уваги торговельним зусиллям і до і під час кризи.
Наш світ і бізнес в тому числі, влаштований так, що ніщо в цьому світі не відбувається без торгівлі. У 2005-2008 роках все було здорово. Телефон розривався, замовлення постійно надходили, і багатьом людям було наплювати на все інше. По мірі того, як роздувався «мильна бульбашка», зростали доходи, а разом з ними і власне «Я»; багато людей просто забули причину, з якої вони почали займатися бізнесом. І, що більш важливо, те, що спочатку привело їх у світ торгівлі, не могло привести їх до кінцевого результату.
Сьогодні ми спостерігаємо паніку організацій в зв’язку зі скороченням доходів, а потім і числа клієнтів. Тим паче, коли я запитую цих людей про просування торгової марки або інвестуванні в торгові команди, я чую негативні відповіді і здивування. Якщо гроші не вкладаються в маркетинг і продажі, куди ж вони йдуть? І, що найголовніше, тепер, коли тенденції до саморозвитку ослабли, настав самий невідповідний час для того, щоб навчати цим необхідним навичкам і стимулювати їх розвиток.
В будь-якому економічному циклі для кожної компанії життєво необхідно направляти чималу частину свого доходу на торговельні та маркетингові зусилля своєї організації. Тому так необхідно розуміти, що Ви обертаєтеся не тільки у власному бізнесі, але також і на ринку маркетингу. А це вимагає початкових маркетингових можливостей та подальшої розробки стратегій.
Тактики, які використовуються компаніями, допоможуть створити привабливий образ і репутацію, з яких потім виросте бренд. Концепцію розвитку бренду життєво необхідно почути й розпізнати за какофонією конкурентів. Бренд допомагає створити конкурентоспроможні відмінності. В основі вибору покупців лежать імідж і довіра. Потрібно щодня концентрувати всі сили на встановлення довірчих відносин, які волають до емоцій і підвищують Вашу цінність. Покупці платять за бренд і купують, керуючись емоціями, а не банальними характеристиками.
Задумайтеся про це: в основі кожного бізнесу лежить придбання і утримання клієнтів. Захисним дахом бізнесу є його стратегії. Крім того, є чотири стовпи, що з’єднують дах з твердою поверхнею – це маркетинг, бухгалтерія, продажі та обслуговування. Якщо Ви дійсно хочете побудувати прибутковий, продуктивний і процвітаючий бізнес і при цьому затратити мало і багато отримати, тоді візьміть на озброєння ці ключові принципи. Постійно переглядайте свої стратегії в кожному економічному циклі, і гарантовано Ваш прибуток зросте, а витрати праці і рівень стресу – стануть набагато менше.
Візьміться за це зараз і переглянете свою політику, направте основну енергію в потрібне русло і відродить до життя свою організацію.