Бізнес-план магазину іграшок

Подібна ідея не є новою, але на «свій шматок хліба з маслом та ікрою» успішному підприємцю дозволить заробити. Лідируючі позиції зможе отримати лише той магазин іграшок, бізнес-план якого дозволить як стартаперам, так і інвесторам довести фінансову розважливість ідеї.

Бізнес-план магазину іграшок: аналізуємо, вважаємо, прогнозуємо

Бізнес-план дитячого магазину іграшок звичайного типу, так само як і бізнес-план інтернет-магазину іграшок складається з опису однакових моментів. Двома основними розділами плану, на розрахункові частини яких слід звернути особливо пильну увагу, є «Інвестиції», або «Витрати» і «Доходи».

Бізнес-план магазину іграшок

Починати роботу зі складних розрахунків не варто. Спочатку слід проаналізувати ємність і характерні особливості ринку відповідного міста: хто купує, що купують коли спостерігається ажіотаж у даній товарній групі тощо.

У розділі «Виробничий план» докладно розкриваються всі особливості проекту магазину іграшок: тип володіння приміщенням (оренда чи придбання / будівництво об’єкта), планування магазину іграшок, площа та технічний стан залу, територіальне розташування, придбання торгівельного обладнання, меблів для персоналу і касових апаратів.

Особливу увагу при складанні виробничої частини бізнес-плану магазину дитячих іграшок слід приділити штату (касир, продавець-консультант, технічний працівник, бухгалтер, вантажник, водій, комірник тощо). Адже введення кожної додаткової посади передбачає збільшення витрат на оплату праці.

Всі передбачувані витрати на меблі, початковий асортимент, торгове обладнання, наймання співробітників, рекламні інструменти (вивіски, штендери, інформація в ЗМІ…) переводяться на мову цифр — складається докладний «Фінансовий план».

Не варто намагатися досягти всього і відразу.

Розставте пріоритети і думайте інакше, завдяки чому перший прибуток стартапу буде зафіксован ще на стадії розміщення проекту в звичайній квартирі.

Бізнес-план інтернет-магазину іграшок: що продаємо і де закуповуємо

Асортимент товарів, так само як і постачальники, прямо впливають на долю бізнесу. Можна продавати китайський товар (дешевий і часто неякісний) і дивуватися, чому немає попиту. А він може і не з’явитися, оскільки підприємець зробив ставку не на ту товарну групу.

Незалежно від рівня забезпеченості батьків, їх переваги віддаються якісним, безпечним, екологічно чистим товарам з відповідним державним стандартам. Тому варто орієнтуватися лише на цю категорію і на відповідних постачальників, інформацію про яких слід внести в готовий бізнес-план магазину іграшок.

Дитяча товарна група реалізується на ринку в умовах жорсткої конкуренції, тому потрібно вказати в бізнес-плані приклади магазинів іграшок конкурентів свого міста. Детальний опис конкурентного середовища вкаже на те, що стартапер обізнаний про зайнятість даної ніші і готовий до здорової конкуренції з такими фірмами.

Дохідна частина — тільки адекватні розрахунки

В розділ «Доходи» вноситься вся інформація, яка допоможе стартаперам оцінити швидкість окупності магазину іграшок. Тут слід врахувати суму одноразової покупки і середньоденну кількість покупців. Це дозволить прорахувати передбачуваний місячний дохід від продажів.

Підприємцю слід бути готовим до того, що перший прибуток від магазину іграшок може бути не через тиждень, а через рік, а то і більше.

Залишити свій коментар

Будь ласка, введіть ваше імя

Ваше имя необходимо

Будь ласка, введіть дійсну адресу електронної пошти

Электронная почта необходима

Введіть своє повідомлення

ukrGroshi.com.ua © 2018