Бізнес-план магазину косметики

Серед тих підприємців, хто хотів би почати свою справу у торговельній сфері, ідея щодо відкриття магазину косметики досить популярна.

Пояснити це досить легко, рівень життя в країні з кожним роком зростає. І як наслідок, як жінки, так і чоловіки, можуть витратити більше грошей на покупку різних косметичних засобів, щоб піклуватися про свій зовнішній вигляд. Виглядати красиво і стильно хочуть всі, незалежно від віку чи соціального становища. Саме тому якщо правильно продумати всі кроки з відкриття магазину косметики, прорахувати плановані витрати й очікувані доходи, написати бізнес-план та інше, то цей бізнес може стати досить прибутковим вкладенням грошей.

Бізнес-план магазину косметики

Вибір місця розташування

Розмірковуючи над тим, як відкрити магазин косметики, потрібно пам’ятати ще й про те, що в даній сфері бізнесу, рівень конкуренції знаходиться на найвищому рівні. Перше, про що варто подумати, це місцерозташування. Відкривати магазин косметики та парфумерії в великих містах з мільйонним населенням буде практично безперспективним вкладенням грошей, так як магазин-одинак просто не зможе конкурувати з великими мережевими магазинами. У конкурентній боротьбі він програє. Мережеві гіганти пропонують своїм покупцям широкий асортимент товару, в тому числі, і продукцію елітних косметичних марок, парфумерного виробництва, серії професійної косметики, ексклюзивну косметику і таке інше. Ціни у мережевиків частіше нижче, ніж у звичайних магазинах, плюс у них існують накопичувальні картки зі знижками, застосовуються маркетингові та рекламні ходи по залученню клієнтів і збільшення обсягу продажів. Також не варто забувати ще й про те, що практично у всіх мережевих магазинів є інтернет-магазини. Інтернет-продажі складають чималу частину їх прибутку. Останнім часом в нашій країні покупка товарів через інтернет стала дуже популярна.

Тому, вибираючи місце розташування, варто подумати над варіантом відкриття магазину в невеликих містах або районних центрах, тобто в тих місцях, де мережевики ще не встигли відкрити свої представництва.

Фахівці маркетингу виділяють два найбільш вдалих розташування для відкриття магазину:

  1. Оренда торгової площі в одному з середніх або великих торгових центрів.
  2. Оренда приміщення в одному з густонаселених спальних районів міста на першому поверсі окремого житлового будинку. У цьому випадку приміщення повинно мати велику вітрину і перебувати на одній з основних вулиць району, а не на самій околиці.

Щоб розмістити досить широкий асортимент товарів на полицях і прилавках, площа орендованого приміщення повинна бути не менше 50 кв. м. Слід приділити достатньо уваги обробці, дизайну та облаштуванню торгового залу, позитивно на результат торгівлі впливає і демонстрація товару. Тому товар повинен бути красиво розкладений. Пробники і зразки продукції розташовують поряд з ним. Для кожного виду косметичного товару потрібно такий стелаж, який буде демонструвати потенційному покупцеві товар у самому ефектному варіанті.

Асортимент магазину косметики та вибір постачальників

Асортимент магазину косметики

Чим ширший асортимент товарів, тим більше шансів у магазину процвітати та вижити на ринку серед конкурентів. На продаж також можна виставити невелику кількість професійної косметики або елітної парфумерії, але робити акцент на конкретній категорії товарів не варто. Визначити відразу потрібний асортимент не вийде. Сформувати перелік необхідних товарів вийде після закінчення півроку з моменту відкриття, коли вже буде зрозуміло, чого потребують основні клієнти магазину. Можна буде точно сказати, які категорії товарів цікавлять покупців найбільше і приносять більший прибуток, а від торгівлі яким товаром краще відмовитися.

З приводу поставок товару можна звернутися або до оптовиків, або до представників косметичних марок. Замовлення можна робити через інтернет. Варто відзначити, що деякі бренди не дозволяють продавати свою продукцію звичайним магазинам. Щоб укласти договір на продаж цих марок, магазин повинен відповідати певним вимогам, що висуваються даною компанією. Наприклад, у ньому повинна бути певна обробка приміщення, спеціальні стелажі або правильна розкладка продукції та інше. Деякі світові бренди підписують договори про співробітництво тільки з якимось певним мережевіком. Отже, продавати дану продукцію має право тільки він.

Персонал магазину косметики та парфумерії

Кількість працюючих співробітників буде прямо залежати від розмірів бізнесу. Більшість магазинів працює по 12 годин без вихідних, тому потрібно буде найняти на роботу дві зміни продавців-консультантів. Персонал повинен добре розбиратися у всіх категоріях продаваних товарів. Косметика – нелегкий для продажу товар. Деякі мережеві магазини після прийому співробітника на роботу відправляють його на курси косметології, щоб продавець-консультант зміг дати покупцеві правильну пораду при підборі косметичних засобів.

Реклама і просування

Як і всі інші види бізнесу, косметичний магазин має потребу в рекламі і просуванні, особливо який тільки що відкрився. Можна скористатися такими видами реклами, як реклама на інтернет-сайтах, інтернет-форумах, роздача листівок, рекламні щити, банери, використання вітрини і т. д. Видача покупцям накопичувальних карт допоможе в утриманні та придбанні постійних клієнтів. Можна розробити план додаткових знижок у менш відвідувані години магазину.

При виборі організаційно-правової форми для відкриття фірми зазвичай віддається перевага Приватного Підприємця (ПП) чи Товариства з Обмеженою Відповідальністю (ТОВ).

Фінансова складова бізнес-плану для магазину косметики площею 50 кв. м

Внесені в бізнес план витрати на обладнання складуть:

  • скляні прилавки і вітрини – 30 тис. грн.;
  • касовий апарат – 5 тис. грн.;
  • полиці – 5 тис. грн.;
  • вивіска – 7,5 тис. грн. .

Загальна: 47,5 тис. грн. .

Внесені в бізнес план витрати на зарплату персоналу в місяць:

  • директор магазину – 6 тис. грн;
  • адміністратор – 5 тис. грн;
  • продавець-консультант (4×3,5 тис. грн) – 14 тис. грн;
  • прибиральниця – 1,2 тис. грн.

Загальна: 26,2 тис. грн.

Внесені в бізнес план капітальні витрати складуть:

  • косметичний ремонт приміщення – 20 тис. грн;
  • обладнання – 45 тис. грн;
  • освітлення торгового залу – 19 тис. грн;
  • придбання товару – 485 тис. грн;
  • оборотні кошти – 72 тис. грн.

Загальна: 641 тис. грн.

Внесені в бізнес план щомісячні витрати становитимуть:

  • оренда приміщення – 18 тис. грн;
  • заробітна плата працівників – 26,2 тис. грн;
  • податки – 7 тис. грн;
  • послуги юридичного та бухгалтерського обслуговування – 2,5 тис.грн;
  • адміністративні витрати – 2,5 тис.грн;
  • реклама (на інтернет-ресурсах, за допомогою газет і листівок) – 2,5 тис. грн.

Загальна: 58,7 тис. грн.

Націнка на товар – 40%.

Щомісячна виручка складе 362 тис. грн.

Окупність даного бізнесу – два роки.

Рентабельність 9%.

Правильно складений бізнес-план і подальше його дотримання при відкритті магазину косметики допоможе принести стабільний і непоганий дохід.

Залишити свій коментар

Будь ласка, введіть ваше імя

Ваше имя необходимо

Будь ласка, введіть дійсну адресу електронної пошти

Электронная почта необходима

Введіть своє повідомлення

ukrGroshi.com.ua © 2018