ТОП-7 типових помилок починаючого бізнесмена

7 типових помилок починаючого бізнесменаБагато проектів, які цілком мають право на життя, вмирає після запуску вже в перше півріччя. Здавалося б, зараз є стільки інструментів, щоб вести свій бізнес за пільговими умовами – державна підтримка, право користуватися численними способами реклами, часом сьогодні непристойно дешевими або навіть безкоштовними. Що заважає піднятися та закріпитися? Спробуємо розглянути основні помилки починаючого бізнесмена.

  1. Рішення про створення бізнесу

Важливо розуміти навіщо, чому та для кого ви починаєте свій бізнес. Як це не парадоксально звучить, будь-яке підприємство створюється не тільки, навіть не стільки для особистого збагачення його творця. Потрібно відразу замислюватися про мету вашої роботи, так званої місії підприємства, власне про клієнтів та співробітників.

  1. Досвід роботи

Нехтувати роботою перш, ніж організувати свій бізнес – найпоширеніша помилка молодих бізнесменів. Мудріше за все отримати заздалегідь досвід у тій галузі, яку плануєте підкорювати самостійно. Потрібно уважно оцінити роботу всіх відділів, зазначити критичні ситуації та шляхи їх вирішення іншими, більш досвідченими фахівцями.

  1. Бізнес-план

Основна помилка на початку – відмова від створення чітко розробленого плану ведення бізнесу. Швидше за все гроші будуть йти стрімко, а проблеми накопичуватися в геометричній прогресії. І з планом, розробленим спільно з професійним економістом, непередбачені обставини будуть переслідувати молодого бізнесмена, але бізнес-план передбачає втрати, враховує ризики, з ним ви будете розуміти, як іти далі.

  1. Зовнішня оболонка підприємства

Як це не дивно, але навіть через рік-півтора відносно успішні компанії можуть погоріти на ґрунті марнославства. А вже тим більше на початкових етапах ця помилка вбиває пристойний відсоток молодих проектів.

Фасад, модна оргтехніка, симпатичні офісні меблі, дорогий офіс з красивим видом – все це звичайно не приносить прибутку, якщо тільки ви не плануєте відкрити компанію шахрайського типу, якій потрібно пустити пил в очі та швидко втекти з грошима. Ці недоречні витрати, до речі, є наслідком попередньої помилки – підприємець або не склав бізнес-план, або знехтував його кошторисом.

  1. Ринок збуту

Немає нічого безнадійніше бізнесу, запущеного без попереднього дослідження ринку. А адже зараз зробити це просто як ніколи – достатньо просто ввести назву послуги/продукту, який ви плануєте запустити в рядку шукача. Оцінка допоможе вам подивитися основних конкурентів, оцінити свої можливості, знайти/розробити свої переваги, зрозуміти, якими правилами керується сегмент, вибраний вами для діяльності.

  1. Реклама

Молодому бізнесу необхідна реклама. Пропозицій у цій області багато, тому великі суми відлітають в безвість, так і не принісши результату. Дати універсальну пораду в цій галузі важко, але ще на етапі планування бізнесу та пропису графи «реклама» в бізнес-плані подумайте, де ваші конкуренти розміщують рекламу та візьміть це на замітку. Друге – завжди актуально розміщувати інформацію про себе в тематичних виданнях та форумах.

  1. Кредити

Знову ж таки не грамотно складений бізнес-план або його відсутність може підвести до прийняття на себе фінансових зобов’язань у вигляді не підйомних сум, які, часом, і не потрібні на перших порах. Зате відсотки та конкретні строки платежів з вас будуть вимагати.

Підсумовуючи, можна сказати, що будь-яке самостійне починання не застраховане від невдач. Але не забувайте, що основні помилки починаючого бізнесмена це і лінь, схильність до песимізму, невпевненість у власні сили.

Залишити свій коментар

Будь ласка, введіть ваше імя

Ваше имя необходимо

Будь ласка, введіть дійсну адресу електронної пошти

Электронная почта необходима

Введіть своє повідомлення

ukrGroshi.com.ua © 2019